کیفیت مبل ایرانی به مراتب بالاتر از کیفیت مبل خارجی است

رئیس اتحادیه تولید و فروش مبل اصفهان:
کیفیت مبل ایرانی به مراتب بالاتر از کیفیت مبل خارجی است

رئیس اتحادیه تولید و فروش مبل استان اصفهان گفت: در حال حاضر کیفیت مبل ایرانی به مراتب بالاتر از کیفیت مبل خارجی است و مصرف کنندگان از خرید تولیدات داخلی بسیار راضی هستند.
به گزارش خبرنگار صاحب نیوز حجت‌الله پورحقانی گفت: در حال حاضر بازار در رکود به سر می برد و این در حالی است که نزدیک شدن به سال نو بر شور و شوق خریداران برای خرید می افزاید.
وی ادامه داد: در بازار هم محصولات داخلی و هم محصولات خارجی وجود دارد و وضعیت به گونه ای است که بازار جوابگوی هر نوع نیاز و سلیقه ای است.
رئیس اتحادیه تولید و فروش مبل اصفهان با بیان این که کیفیت مبل ایرانی به مراتب بالاتر از کیفیت مبل خارجی است اضافه کرد: مبل های تولید داخل از لحاظ عمر و دوام بسیار خوب و با کیفیت هستند.
وی اعلام کرد: اگر مسئولان کمک بیشتری به صنعت مبل داشته باشند به طور حتم شاهد رونق بیشتر بازار این محصول، درآمد زایی و اشتغال زایی خواهیم بود.
پورحقانی با بیان اهمیت و کارآیی تبلیغات در جلب مشتری و بازار های بزرگ خبر داد: متاسفانه کشورهایی مانند چین و ترکیه توانسته اند با تبلیغات بسیار بازار را احاطه کرده و به رقیب سختی برای تولیدات داخلی تبدیل شده اند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نهادها و ادارات دولتی یکی از خریداران اصلی مبل های تولید داخل هستند، اما به جای اینکه با اتحادیه مبل اصفهان که متولی اصلی این کار است، هماهنگی کنند، تلاش می‌کنند در اثر ارتباطاتی که دارند از دیگر شهرهای کشور مبل مورد نیاز خود را تامین کنند و این در حالی است که مبل‌های تولید اصفهان بهترین کیفیت مبل در کشور را دارند.

فهرست
سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ