قیمت‌های مبل در استان اصفهان نوسان زیادی نداشته است

 رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل استان اصفهان:
قیمت‌های مبل در استان اصفهان نوسان زیادی نداشته است
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل استان اصفهان گفت: قیمت‌های کنونی بازار مبل با قیمت‌ها در شهریور ماه تفاوت چندانی ندارد ولی مشکل بازار در این است که مردم قدرت خرید ندارند.

حجت‌الله پورحقانی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار مبل اصفهان اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن به ایام عید نوسان در بازار مبل بسیار کم بوده است.
وی ادامه داد: قیمت‌های کنونی بازار مبل با قیمت‌ها در شهریور ماه تفاوت آن‌چنانی ندارد ولی مشکل بازار در این است که مردم قدرت خرید ندارند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل استان اصفهان افزود: در شرایط کنونی ۹۵ درصد مبل‌هایی که در بازار وجود دارد تولید داخل کشور می‌باشند که از این تعداد ۷۵ درصد تولیدات متعلق به استان اصفهان است.
وی یادآور شد: مبل‌هایی که در بازار استان وجود دارد  ۲۰ درصد آن‌ها مربوط به تولیدات سایر استان‌ها است و ۵ درصد اجناس بازار هم از خارج کشور وارد می‌شوند.
پورحقانی با اشاره به وضعیت بازار مبل در سال ۹۲ ابراز کرد: سال ۹۲ سال آن‌چنان خوبی برای بازار مبل نبود، البته نیم سال دوم ۹۲ وضعیت کمی بهبود پیدا کرد اما به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم آن‌چنان که باید استقبال از بازار انجام نشد.
وی گفت: در مواد اولیه نیز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در سال جدید این مشکلات به پایان برسد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل استان اصفهان تاکید کرد: در مورد سال ۹۳ و پیش‌بینی بازار در سال جدید باید بگویم با توجه به این‌که مزد کارگران کمی افزایش داشته احتمال افزایش قیمت‌ها در سال آینده وجود دارد.

فهرست
سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ