برپایی دهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون خانگی در اصفهان

دهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی از دیروز در اصفهان و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.
به گزارش کنکاش به نقل از فارس، این نمایشگاه که تا ۲۰ دی ماه میزبان نمایندگان صنعت مبل از استان‌های تهران و اصفهان است، از همان ساعات ابتدایی جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان را به خود دید، از این رو ستاد نمایشگاه از احتمال افزایش ساعات بازدید نمایشگاه خبر داده است.
نمایشگاه امسال در چهار سالن برپا شده و به دلیل استقبال مشارکت کنندگان متراژ فضای باز نیز افزایش یافته است.
۱۲۰ مشارکت کننده طی ساعات بازدید ۱۵ تا ۲۲ انواع مبلمان کلاسیک و اسپرت، تمام پارچه، تمام چرم، استیل، انواع میزهای نهارخوری، ویترین و پارتیشن، سرویس‌های خواب بزرگسال و کودک و نوجوان را در معرض دید گذاشته‌اند.
حضور پیشکسوتان صنعت مبل در نمایشگاه امسال پر رنگ‌تر است. شاید به همین دلیل است که اولین همایش استانی تجلیل از پیشکسوتان هنر-صنعت مبلمان، هنرمندان و کارآفرینان قرار است ساعت ۱۱ صبح روز ۱۸ دی ماه همزمان با سومین روز نمایشگاه برپا شود.
همچنین ستاد نمایشگاه تقدیر از غرفه های برتر را در برنامه های نمایشگاه گنجانده است که به نظر می رسد انتخاب غرفه برتر از میان بیش از ۱۰۰ غرفه زیبا و طراحی شده کار بسیار سختی است. هر چند به گفته حجت‌ا‌لله پورحقانی رییس اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون استان اصفهان ملاک های دیگری چون پویا و پاسخگو بودن مسؤولان غرفه، کیفیت محصولات به نمایش در آمده، نظم و رعایت مقررات نمایشگاه از دیگر ملاک های انتخاب غرفه برتر در این نمایشگاه است.
برگزاری چندین کارگاه آموزشی تخصصی و انتخاب شعار تولید ملی، مبلمان ایرانی، افتخار ملی از دیگر ویژگی های نمایشگاه امسال است

فهرست
سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ