برگزاری نمایشگاه مبل در عراق را در برنامه داریم

رئیس اتحادیه صنایع مبل اصفهان:
برگزاری نمایشگاه مبل در عراق را در برنامه داریم
رئیس اتحادیه صنایع مبل اصفهان گفت: تیمی از صادرکنندگان برتر استان برای بازدید از شهرهای عراق فرستاده‌ شده‌اند تا نمایشگاه‌های مبل در عراق برگزار شود.
به گزارش دینارنیوز به نقل از فارس، حجت‌الله پورحقانی، با بیان اینکه نمایشگاه مبل سال گذشته به نسبت بهتر برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه امسال نیز به خوبی برگزار شد، اما به دلیل زمان برگزاری و کاهش مدت نمایشگاه، نسبت به سال گذشته بازدیدکنندگان کمتری داشت.
وی افزود: امسال مدت زمان نظارت اتحادیه بر نمایشگاه نیز کمتر بود و این در بعضی موارد مشکل‌ساز شد.
رئیس اتحادیه صنایع مبل اصفهان با بیان اینکه تعداد غرفه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: علاوه بر بازدید که نسبت به سال گذشته کاهش داشت، میزان فروش در غرفه‌ها نیز کمتر شده بود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در حال حاضر بر جامعه حاکم است دستاوردهایی که این نمایشگاه برای اتحادیه داشت تغییر و تحول در بسیاری از واحدهای صنفی بود که ملزم به ارائه طرح‌های جدید شدند و موجب توسعه صنعت مبل در اصفهان شد.
پورحقانی با بیان اینکه کاهش قدرت خرید مردم برای کالاهای لوکس مانند مبلمان، تبعات مثبت و منفی دارد، اضافه کرد: با توجه به این موضوع بسیاری از کارگاه‌ها سعی در صرفه‌جویی در هزینه‌ها و به حداقل رساندن قیمت نهایی کردند تا در نتیجه آن قیمت تمام‌شده نیز کاهش یابد.
وی افزود: اثرات منفی آن نیز کاهش میزان فروش در بازار بوده و فروشندگان باید نسبت به توسعه بازار خود به خارج استان تلاش نموده و در استان‌های دیگر نیز بازار سازی کنند.
رئیس اتحادیه صنایع مبل اصفهان با اشاره به اینکه وجود محدودیت‌ها سبب بروز خلاقیت‌ می‌شود، گفت: در زمینه بازار سازی در حال حاضر اتحادیه در نظر دارد مذاکراتی را در خصوص صادرات مبل به کشورهای خارجی، از جمله عراق انجام دهد.
وی تاکید کرد: تیمی از صادرکنندگان برتر استان نیز برای بازدید از شهرهای عراق فرستاده‌ شده‌اند تا نمایشگاه‌های مبل در عراق برگزار شود.
پورحقانی افزود: مطالعات اولیه در ارتباط با راه‌اندازی شهرک مبل که به عنوان بزرگ‌ترین شهرک مبلمان در خاورمیانه مطرح می‌شود نیز انجام شده است.
وی از دیگر برنامه‌های اتحادیه را برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه فروش و آموزش‌های فنی دانست و اظهار کرد: برگزاری این کلاس‌ها سبب ارتقاء کیفی محصولات و بهبود بازار فروش می‌شود که در حال حاضر برنامه‌ریزی‌هایی برای آن صورت گرفته است.
رئیس اتحادیه صنایع مبل اصفهان اضافه کرد: رایزنی با بانک‌های مختلف برای دادن تسهیلات کم بهره به کارگاه‌هایی که صلاحیت توسعه را دارند، از دیگر برنامه‌هایی اتحادیه مبل استان است.

فهرست
سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ