باید در جهت ایجاد برند شاخص از صنعت مبل اصفهان تلاش نماییم

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان:  باید در جهت ایجاد برند شاخص از صنعت مبل اصفهان تلاش نماییم

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان گفت: هیچ برند شاخصی از صنعت مبل اصفهان در کشور مطرح نیست و این نشان دهنده ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی در این صنعت است.
به گزارش مهر، نشست هم اندیشی فعالان صنعت مبل با اعضای اتحادیه صنایع مبل اصفهان و مدیران شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار شد.
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی اصفهان در حالی از ۲۱ تا ۲۵ دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می شود که در این دوره بخش فروش از نمایشگاه حذف شده است.
ضعف برندسازی در صنعت مبلمان اصفهان از دغدغه های مشترکی بود که فعالان این صنف در این جلسه مطرح و بر آن تأکید کردند
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان در این باره گفت: اکثر صنایع اصفهان دارای برند هستند. این در حالی است که هیچ برند شاخصی از صنعت مبل اصفهان در کشور مطرح نیست و این نشان دهنده ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی در این صنعت است.
حجت ا… پورحقانی با اشاره به این که اصفهانی ها در صنعت مبل نیز ذوق و هنر خاص این سرزمین را به کار می برند، افزود: با این وجود مبل اصفهان نتوانسته مانند صنایعی چون کاشی، فولاد، فرش و یا صنایع غذایی برندسازی کند.
وی هدف از حذف بخش فروش در نمایشگاه مبل امسال را حرکت در راستای برندسازی عنوان کرد و ادامه داد: البته به دلیل استقبال مخاطبان، فروش به صورت غیرمستقیم انجام می شود و خریدار پس از انتخاب، برگ مخصوص نمایشگاه را به عنوان پیش فاکتور دریافت می کند که از نظر اتحادیه مورد تأیید است.
رئیس اتحادیه صنایع مبل اصفهان با اشاره به این که نمایشگاه می تواند جان تازه ای به این صنف ببخشد، اظهار داشت: تلاش داریم با برگزاری این نمایشگاه دفاع محکمی از این صنف داشته و به همین دلیل باید بتوانیم نمایشگاه را به سمت تخصصی تر شدن پیش ببریم که حذف بخش فروش نیز در همین راستا بوده است

فهرست
سؤالات خود را در واتس اپ از ما بپرسید
ارسال از طریق واتس اپ